close


這首歌在CSI-拉斯維加斯第九季某一集的插曲,那時這首歌搭配劇情真的很感人~

以下是歌詞


Taylor Swift - You're Not Sorry

All this time I was wasting,
我一直都在浪費時間
hoping you Would come around
希望你可以出現在我身邊
I've been giving out chances every time
我一直都在給你時間
And all you do is let me down
但是每次你都讓我失望
And it's taking me this long
我考慮了很久
Baby but I figured you out
雖然我想你
And you're thinking we'll be fine again,
或許你認為這次也會沒事
But not this time around
但是並不是你所想的

You don't have to call anymore
你不需要再打電話給我
I won't pick up the phone
我不會接
This is the last straw
這是最後一根稻草
Don't wanna hurt anymore
不要再傷害任何人了
And you can say that you're sorry
你可以對我說抱歉
But I don't believe you baby
但是我不會再相信你
Like I did - before
就像以前那樣
You're not sorry,
你不會感到抱歉的
No no ohhh


Looking so innocent,
你看起來這麼無辜
I might believe you if I didn't know
如果我不知道,我會相信你
Could've loved you all my life
也許我會愛你一生
If you hadn't left me waiting in the cold
如果你沒有讓我越等越冷
And you got your share of singers
你把你的秘密藏在心底
And I'm tired of being last to know
我已經厭倦了最後一個知道
And now you're asking me to listen
而你現在求著我去聽
Cause it's worked each time before
因為以前這招很奏效

But you don't have to call anymore
但你不需要再打電話給我
I won't pick up the phone
我不會接
This is the last straw
這是最後一根稻草
Don't wanna hurt anymore
不要再傷害任何人了
And you can tell me that you're sorry
你可以對我說抱歉
But I don't believe you baby
但是我不會再相信你了
Like I did - before
就像以前那樣
You're not sorry
你不會感到抱歉的
No no, ohhh

You're not sorry no no ohhh
你不會感到抱歉的
You had me falling for you honey
你曾經令我依附
And it never would've gone away, no
但一切都過去了
You used to shine so bright
你一直都這麼閃亮
But I watched all of it fade
但我卻看到這一切都褪色
So you don't have to call anymore
所以,你不需要再打電話給我了
I won't pick up the phone
我不會接
This is the last straw
這是最後一根稻草
it's not like I did - before
就像以前那樣
And you can tell me that you're sorry
你打給我說你感到抱歉
But I don't believe you baby
但是我不會再相信你了
Like I did - before
像以前那樣
You're not sorry, no no ohhh
你不會感到抱歉的
You're not sorry, no no ohhh
你不會感到抱歉的
arrow
arrow
    全站熱搜

    deepsnow1008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()